رعاية متكاملة لجميع جرحى الوطن

رئيس بنیاد زخمیان با رئیس مأموریت سازمان پزشکان بی مرز فرانسه ملاقات میکند.

امروز سه شنبه 21/ 3/ 2017م رئيس بنیاد زخمیان آقای قاسم حمران با رئیس مأموریت سازمان پزشکان بی مرز فرانسه آقای غسان شعر در صنعا ملاقات کرد.

این دیدار به هدف آشنایی با فعالیت و برنامه های بنیاد که به زخمیان ارائه میکند و نیز هماهنگی با سازمان پزشکان بی مرز فرانسه برای بررسی امکان پذیری ارائه پشتیبانی مناسب از سازمان برای بهتر شدن خدماتی که به زخمیان توسط بنیاد ارائه میشود.

در این ملاقات رئيس بنیاد زخمیان بر اهمیت همکاری میان بنیاد و سازمانهای بین المللی برای ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت بالا به زخمیان تاکید کرد، به ویژه در این شرایط سختی که کشور بدلیل جنگ زیر آن واقع میشود.

رئيس بنیاد به نقش سازمان پزشکان بی مرز و کوششهای ارزشمند پزشکی خود در پشتیبانی بخش بهداشتی در یمن ستایش کرد. از طرف خود رئیس مأموریت سازمان همکاری خود را برای پشتیبانی بنیاد در راه خدمت به زخمیان اعلام کرد.

پس از جلسه، رئيس مأموریت سازمان آقای غسان ابو شعر همراه با مدیر اجرایی بنیاد زخمیان آقای دکتر زید حوثی به دیدار مرکز مراقبت الروضه رفتند، وبه ضعیت زخمیان و نیازهای مرکز آگاه شدند. در استقبال آنها مدیر برنامه مراقبت آقای دکتر علي عباس و مدیر مرکز الروضه آقای دکتر عبدالله عزی بوده اند.

You might also like